poniedziałek, 7 października 2013

Paleo diet photo part IV

MY PALEO DIET IN REALITY

 1. Indyk pieczony z kurkumą, rzodkiewka, cukinia, sałata, kiełki, masło ghee

 2. Pieczony burak z cebulą i pieczarkami, sałata

 
3. Maliny z kremem kokosowym (zmiksowane wiórki) i masłem ghee

4. Pieczona cukinia, 2 jajka gotowane, sałata, kiełki

11 komentarzy

  1. ale inspirujesz-zachcialo mi sie malin! :DD mozna wiedziec czy cos cwiczysz,ile schudlas od kiedy jestes na paleo? (wiem,ze chudniecie nie bylo celem samym w sobie,ale pytam z ciekawsci)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczę z przerwami na skakance, hula-hoop, robię przysiady i ćwiczenia na brzuch- ale nie jakoś regularnie : P na paleo jestem od czerwca, na oko schudłam ze 4 kg : )

      Usuń
  2. To jest Twój całodzienny jadłospis? uważam że kalorycznie bardzo mało, choć zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to całodzienny jadłospis, są to 3 głowne posiłki, jak w poprzednich postach z moją dietą na zdjęciach. Nie wiem czy tak mało kalorii bo używam sporo tłuszczu- masła ghee, smalec i olej kokosowy -codziennie. Oprócz tego jem dużo "przetworów" z kokosa- wiórki, same orzechy, mleko kokosowe, piję dużo rosołu, robię domowe galaretki, jem ostatnio sporo jabłek i bananów : )

      Usuń
    2. mi też wygląda na mało, ale każdy lepiej wie, ile potrzebuje (szczególnie jak jeszcze mówisz, ze to nie wszystko). Ciekawy blog ;)

      Usuń
  3. czytałam ostatnio o diecie paleo, ciekawa sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. masz ciekawy blog, jest cos do czytania, dodaj do ulubionych
    www pl ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Co raz bardziej zastanawiam się właśnie nad takim żywieniem, choć wydaje mi się to na dzień dzisiejszy bardzo trudne - zmiana nawyków, przyzwyczajeń ale jeśli chcę wygrać z samą sobą to w końcu chyba muszę, nieprawdaż? Cały czas się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zmiana nawyków dała 100% satysfakcję, czyli motywację do działania, a więc jak najbardziej jest to droga do sukcesu :) najlepiej zacząć od małych rzeczy i przyzwyczajać się do tego, np. odstawić najpierw ryż i makaron, czy tam chleb, potem nauczyć się nie pić po posiłku, następnie np. zacząć pić ocet przed posiłkiem - to tylko przykłady, zależy co Ty chcesz konkretnie zmienić, mi całkowita zmiana zajęła sporo czasu... a jeszcze nie zmieniłam wszystkiego, co bym chciała :p ale za każdym jedna zmiana daje tyle satysfakcji, że każda kolejna przychodzi łatwiej! :)

      Usuń
  6. Having Trouble FOLLOWING with your Paleo Diet?

    Do you want to munch on some delicious recipes as soon as TONIGHT?

    Get your awesome Paleohacks Cookbook.

    OdpowiedzUsuń

TOP