piątek, 18 lipca 2014

Paleo diet photo part XV

MY PALEO DIET IN REALITY 

1. Duszona marchewka z porem, sałata, kiełbasa eko z indyka

 2. Bataty na parze z jajecznicą ze świeżym koperkiem


 3. Zmiksowany banan z mango


4. Zmiksowane warzywa na parze: brokuł, marchew i kalafior z ziołami, indykiem i masłem ghee

5. Makaron z cukinii, marchewka, cebula, wątróbka eko z kurczaka

12 komentarzy

  1. Witaj :).
    Kiedyś pod jakimś postem pytałam Cię o wypadanie włosów, udało Ci się może jako tako uporać z tym problemem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      Nie udało mi się, ponieważ jest to definitywnie problem z moimi hormonami płciowymi, a z nimi jest spory problem jeśli chodzi o uregulowanie :(

      Usuń
  2. Jaki smaczny jadlospis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :)
    Mam pytanie odnośnie tego jak długo stosowałaś protokół autoimmunologiczny?
    Ja też mam Hashi i zrobiłam test na nietolerancje pokarmowe i z protokołu wyszły mi tylko jajka - psiankowate i orzechy nie, więc z nich nie rezygnowałam.
    Na razie nie jem jajek od grudnia i myślę nad ponownym wprowadzeniem ale zastanawiam się po czym mam poznać czy mogę je jeść.. Nie chciałabym wydawać kasy na kolejny test na nietolerancję.. Pozdrawiam, Aśka
    PS Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć ile, bo robiłam do niego kilka podejść... Początkowo myślałam, że wystarczy być na paleo i dodatkowo odstawić jaja, psiankowate, orzechy i nasiona. Potem okazało się, że nawet pestki z owoców mogą zaszkodzić, karob, kiełki lucerny i parę innych produktów, które jadłam i dałam sobie spokój. Potem jednak spotykałam wiele pozytywów bycia na protokole no i spróbowałam po raz kolejny, najpierw byłam 2 miesiące - wróciłam do jajek i dosyć szybko do pomidorów i papryki, ale z moim trawieniem jeszcze nie było ok. Wciąż pojawiały się mdłości, bulgotania. Po jakimś czasie (kiedy z trawieniem było już bardzo ok, suplementuje od tamtej pory kwas solny) przeszłam na bardzo restrykcyjne paleo - protokół i znów trwało to ok 2 miesiące. Aktualnie wprowadziłam tylko jajka - bo najbardziej za nimi tęskniłam, nie mam zbytnio dostępu do eko mięsa więc kiepsko było u mnie z dobrym białkiem. Wprowadziłam także karob. Skąd wiedzieć, że nie ma nietolerancji? Po prostu - nie masz żadnej reakcji, nie czujesz się gorzej, żadnych mdłości, przelewania w żołądku, senności, nie czuje się żadnej różnicy po wprowadzeniu nowego produktu - najlepiej po tych 2 miesiącach zjeść np. 2 jajka na śniadanie i czekać 1-2 dni, czy nie ma zmian w samopoczuciu. Pozdrawiam i dziękuję ;*!

      Usuń
  4. Having Problems STICKING with your Paleo Diet?

    Want to munch on healthy tasty recipes as soon as TONIGHT?

    Get your awesome Paleo Hacks Cookbook.

    OdpowiedzUsuń
  5. شركة نقل عفش من الدمام الى الاحساء
    شركة شحن عفش من الدمام لمصر شركة شحن عفش من الدمام لمصر


    ارخص شركة نقل عفش بالمدينة المنورة ارخص شركة نقل عفش بالمدينة المنورة
    شركة شراء اثاث مستعمل بالدمام شركة شراء اثاث مستعمل بالدمام
    شركة شراء اثاث مستعمل بالاحساء شركة شراء اثاث مستعمل بالاحساء
    شركة شحن عفش من المدينة لمصر شركة شحن عفش من المدينة لمصر

    OdpowiedzUsuń

TOP