piątek, 18 lipca 2014

Paleo diet photo part XV

MY PALEO DIET IN REALITY 

1. Duszona marchewka z porem, sałata, kiełbasa eko z indyka

 2. Bataty na parze z jajecznicą ze świeżym koperkiem


 3. Zmiksowany banan z mango


4. Zmiksowane warzywa na parze: brokuł, marchew i kalafior z ziołami, indykiem i masłem ghee

5. Makaron z cukinii, marchewka, cebula, wątróbka eko z kurczaka

10 komentarzy

  1. Witaj :).
    Kiedyś pod jakimś postem pytałam Cię o wypadanie włosów, udało Ci się może jako tako uporać z tym problemem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      Nie udało mi się, ponieważ jest to definitywnie problem z moimi hormonami płciowymi, a z nimi jest spory problem jeśli chodzi o uregulowanie :(

      Usuń
  2. Witaj :)
    Mam pytanie odnośnie tego jak długo stosowałaś protokół autoimmunologiczny?
    Ja też mam Hashi i zrobiłam test na nietolerancje pokarmowe i z protokołu wyszły mi tylko jajka - psiankowate i orzechy nie, więc z nich nie rezygnowałam.
    Na razie nie jem jajek od grudnia i myślę nad ponownym wprowadzeniem ale zastanawiam się po czym mam poznać czy mogę je jeść.. Nie chciałabym wydawać kasy na kolejny test na nietolerancję.. Pozdrawiam, Aśka
    PS Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć ile, bo robiłam do niego kilka podejść... Początkowo myślałam, że wystarczy być na paleo i dodatkowo odstawić jaja, psiankowate, orzechy i nasiona. Potem okazało się, że nawet pestki z owoców mogą zaszkodzić, karob, kiełki lucerny i parę innych produktów, które jadłam i dałam sobie spokój. Potem jednak spotykałam wiele pozytywów bycia na protokole no i spróbowałam po raz kolejny, najpierw byłam 2 miesiące - wróciłam do jajek i dosyć szybko do pomidorów i papryki, ale z moim trawieniem jeszcze nie było ok. Wciąż pojawiały się mdłości, bulgotania. Po jakimś czasie (kiedy z trawieniem było już bardzo ok, suplementuje od tamtej pory kwas solny) przeszłam na bardzo restrykcyjne paleo - protokół i znów trwało to ok 2 miesiące. Aktualnie wprowadziłam tylko jajka - bo najbardziej za nimi tęskniłam, nie mam zbytnio dostępu do eko mięsa więc kiepsko było u mnie z dobrym białkiem. Wprowadziłam także karob. Skąd wiedzieć, że nie ma nietolerancji? Po prostu - nie masz żadnej reakcji, nie czujesz się gorzej, żadnych mdłości, przelewania w żołądku, senności, nie czuje się żadnej różnicy po wprowadzeniu nowego produktu - najlepiej po tych 2 miesiącach zjeść np. 2 jajka na śniadanie i czekać 1-2 dni, czy nie ma zmian w samopoczuciu. Pozdrawiam i dziękuję ;*!

      Usuń
  3. Having Problems STICKING with your Paleo Diet?

    Want to munch on healthy tasty recipes as soon as TONIGHT?

    Get your awesome Paleo Hacks Cookbook.

    OdpowiedzUsuń

TOP